PODSTAWY
Szamani to duchowi przywódcy plemion i klanów. Są mistrzami żywiołów, używając zaklęć i totemów leczących i wspomagających ich sojuszników w walce, kiedy sami niszczą wroga furią natury. Szamani mogą nosić średni pancerz, a nawet władać potężnymi, dwuręcznymi broniami. Są wszechstronną klasą, która może jednocześnie leczyć sprzymierzeńców i niszczyć nieprzyjaciół błyskawicami.
ZALETY
Może się leczyć i wskrzeszać innych po bitwie. Przemienia się w Ghost Wolfa, zwiększając szybkość podróży. Używa totemów ognia, wody, ziemi i powietrza. Potrafi chodzić po wodzie. Posiada czary raniące typu instant.
WADY
Większość totemów łatwo zniszczyć. Bardzo zależny od many. Nie posiada długotrwałych buffów.
WYZWANIA
Naucz się dobrze leczyć. Nauka o totemach, czarach i zdolnościach Szamana.
Dozwolone Rasy : Orc, Tauren, Troll, Draenei Standardowe paski : Health/Mana Typy zbroi : Cloth, Leather, Mail, Tarcze Dozwolone bronie : One-Handed Maces, Staves, Fist Weapons, One-Handed Axes (do nauczenia), Daggers (do nauczenia), Two-Handed Axes (talent), Two-Handed Maces (talent)
|